Welsh adventures!

Så har det gått ännu en vecka och jag har hunnit med att vara i Kapstaden, en snabbis hemma i London och en helg uppe i bergen i Wales.

Kapstaden var som vanligt underbart, jag, Sarah och en till kille hyrde bil och for till Table mountain och Camps bay (en härlig strand). Hann sola mig lite vid poolen och gick ut och åt middag på en underbar restaurang.



Helgen....

I Fredags hyrde vi bil och jag, Mark, Julie och Adrian bokade två nätter i mysiga bed and breakfasts i Wales och gjorde en helgsutflykt. Vi sov i Breacons becons i Fredags och uppe i vackra Snowdonia mountains i Lördags. Vi körde genom nationalparker och hade picnic där vi kokade varmkorv bland fåren på en äng vid havet! Det kunde inte ha varit mysigare, vackrare och roligare! Sååååååååå härligt! Jag älskar Wales!

Istället för att berätta varenda detalj lägger jag in några bilder. Jag har som vanligt såååå många att jag inte kan lägga in alla men här är några i alla fall.













Har redan packat om väskan för imorgon åker jag till solen i Dubai.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0