Lite tankar från Newark....

Åh jag har haft en sån rolig vecka! Var ledig i FEM dagar i streck och först kom Marks bror och fru till oss i Söndags sedan dagen efter anlände ett litet British Airways plan fullt av min älskade mamma, hennes fästman Lars-Evert och hans bror Ingmar!! Jippiii!

Vi hade så roligt och mysigt, shoppade, visade Ingmar stan, gick på pub varje dag och kväll så att min kära lilla mamma skulle få sin efterlängtade fish and chips och drack litervis med öl. (Jobbuniformen satt som ett korvskinn igår!) Vi satt och surrade hela gänget i pubarna och ville helt enkelt inte att tiden skulle ta slut.

Men igår tog de planet hem igen (Paul och Beck är kvar) medan jag hoppade på ett annat flyg till Newark. När jag väl kom in i min hotellsäng hade jag varit uppe i 24 timmar och sov som en stock, heeeeeela natten och halva dagen.

Nu har jag gjort allt som jag skulle, betalat räkningar osv, så nu finns det inga ursäkter....jag MÅSTE gå ner på gymet! Skulle gå ut med de andra nere i baren, men nej, jag ska på GYM!

När jag gick förbi min hotelrumsdörr fick jag dock en glad överraskning. Natasha, en tjej i mitt crew, hade föst under TRE skvallerblaskor under min dörr, precis som om hon kunde läsa mina tankar, precis som om hon känner mig fast vi träffades igår för allra första gången. I liiiiiike her aldready!! Hi hi. Jag älskar skvallerblaskor, hur visste hon det?

Hej hopp dumma, tråkiga gym som i alla fall inte får bort mina celluliter hur ofta jag än går...här kommer jag trots allt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0