Lucky me in the arizona desert!

Har precis suttit och kollat in allas bilder fran Gatufesten pa Facebook...suck. Jag missade 2009 men jag kommer igen 2010!! He he. Sitter i Hiltons business centre i Phoenix efter ett par underbart goda, avslappnande margeritas i baren.

Har inte haft tid att blogga mycket pa senaste men det kommer! Massa bilder ska komma (om ni e intresserade...) av Matildas och Tobbes brollop och Phoenix osv.

Var bara tvungen att skriva om idag! Alltsa idag hade jag en av de absolut mest AMAZING dagarna i mitt liv. Ibland e livet himla otroligt underbart och det e nastan som att man vill nypa sig sjalv i armen och se efter att man inte ligger och dagdrommer.... Jag, first officern, och 3 till i mitt underbara crew hyrde en bil och for ut i the Arizona desert i 42 graders hetta. Vi for ut i oknen och hyrde 'tubes' vilket betyder stora flytande svarta gummiringar. Vi hade med oss en kylbag full av kalla drickor, chips och choklad och la oss sedan i floden i gummiringarna. Det var massor med folk som gjorde samma sak. Sedan fick vi flyta runt i strommarna i floden i FYRA timmar! Det var svalkande, avkopplande, roligt, vi hade underbar utsikt av berg och kaktusar, vilda hastar och vi var omringade av arizonas vackra natur. Inga livvakter eller folk som jobbade dar, man fick se efter sig sjalv och bara ligga dar och NJUTA av livet! Det var bland det mest fantastiska jag gjort (inte lika fantastiskt som att simma med elefanter i Thailand eller fara med helikopter runt Rio de Janeiro eller gifta sig i Las Vegas, men men, det var i alla fall uppe i topplistan.... ;) !!

Otroligt! I LOVE MY JOB!! Tack gode Gud att jag har mitt underbara, mest fantastiska jobb!!! Jag kanner mig verkligen lyckligt lottad idag! :) Allt slavandes under natten medan andra sover, all jetlag och brist pa somn. Spelar ingen roll idag, det e vart det!! Imorgon blir det solandes vid poolen.

P.S, tappade mina favvo solglasogon i floden.....typiskt!! Ahhh. Oh well...



Kommentarer
Solmaz

Coolt!

2009-07-08 @ 19:25:51
Mattis

Jo men du bloggar ju så sällan! :)

Saknar dej! Puss

2009-07-08 @ 22:02:05
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0