Snart är jag nog liten och smal igen....och lite yngre kanske.....? ;)

Tar en paus i städandet! Phew!! Håller på att gå igenom alla mina kläder, lådor och garderober. Har slängt en hel svart sopsäck hittils! Yey!!! Är det nån mening att behålla sånt som är för litet (och som man hoppas på att man kanske kan använda när man går ner i vikt, för det ska man ju göra snaaart ;) och sånt man inte använt på typ fem år? NEJ! Nu ska det bort, hela skiten! Det är bl.a en grön fin topp som jag brukade ha på mig när jag bodde i Australien (år 2003) som jag var så söt i, när jag var smal. Jag tittar alltid ledset på den och tänker att en dag, ja en dag, ska jag komma i den igen! Men NEJ, nej, nej. Jag är äldre och tjockare, bara att acceptera. Inte den där lilla söta, brunbrända tjejen på stranden nå't mera. Men jag är i alla fall gift med en härlig kille som vill ha mig som jag är.... Inte helt fel det heller. Den gröna toppen kan fara och flyga!

Hade i alla fall en UNDERBAR helg!! Drog iväg i hyrbil med Mark på Lördagsmorgonen och kampade i tält uppe i Cambridgeshire, bland några små fiskesjöar. For runt bland de vackra små engelska byarna, hamnade i en folkfestival i staden Ely och blev superallergisk av hästarna vi inte kunde låta bli att klappa på! Atjoooooooo! Inte så smart.

Vi slappade hela lördagskvällen vid vårt tält vid sjön, tittade på alla som fiskade, lagade mat på det lilla spritköket, drack gott vin och bara njöt av naturen och varandras sällskap! ♥

Igår låg vi och läste tidningen och lagade frukost vid tältet halva dan (och Mark brände sig av en humla och hans fot blev alldeles röd och uppsväld!)  innan vi tog oss en tur till den fina universitet-staden Cambridge. Lagade varmkorv i parken på vårt lilla kök och folk runtomkring såg mäkta imponerade ut! Ha ha. Vilka vildmarksmänniskor vi är va?! ;)
´
Lägger upp lite bilder imorgon. Nu ska jag fortsätta kämpa med kläderna. Kanske jag borde plocka ur den där gröna toppen ialla fall, ifall jag skulle bli liten och smal snart igen? Vad tror ni?......hi hi. Nej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0