Det vackraste som finns....

Är väl äkta kärlek som håller livet ut? Här är en av de första bilderna på min syster Matilda och hennes man Tobbe som nyvigda. Ser ni solskenet, den vackra kyrkan och riset som regnar över dem?! Sååååå vackert!

Där satt vi alla med glädjetårar i ögonen i kyrkan, medan de stod där vid altaret och lovade varandra sina fina löften, hörde de underbart fina orden som de valt i sång till varandra och fick dela deras lycka och kärlek.

När jag satt där och såg på Tobbe och Matildas unga kärlek som bara verkar bli starkare och starkare med åren bara ryste jag. Så otroligt vackert!

GRATTIS HERR OCH FRU NORDSTRÖM!!!!
Njut av det bästa som finns; att bli ett, kärleken och den ljusa framtiden ni har att se fram emot tillsammans!




Kommentarer
Crixan

hihi tror gubben min ville vara med på första kortet där! skratta

2009-06-30 @ 16:03:17
Fanny

Vilka fina kort!

2009-07-01 @ 00:02:07
URL: http://effet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0