Konstig känsla....konstig dag!

Vet inte vad det är, jag har ont i magen, huvudvärk och känner mig inte så där vidare pigg. Känner mig bakis men jag drack bara två glas vin och en cider igår så kan inte vara det. Min kära kusin Fanny är i London med sin kompis, Marks kusin Blake är tillbaka hos oss och Julie kom hit igår, så vi åt pizza, drack vin och sedan tog vi bussen till puben. En jättetrevlig kväll!

Idag är solen framme igen fast det regnade hela natten. Vill sitta ute men ser fortfarande blött ut.

Lite gnäll.....

Ännu trevligare om det inte vore något som gnagde i mitt huvud....... jag vet inte vad det är med våra housemates Jimmy och Jesse på senaste? De verkar vara så sura.... kanske är de sura för att Blake sov över en natt igen (han åker idag)?  Igår kom de inte ens ut ur sitt rum och hälsade på Fanny - min kusin!!!!! Jag skämdes faktiskt!

Vi hade i alla fall en jättemysig helg med barbeque med dem ute på verandan på Lördagen och ännu mysigare hos Luke och Ness i sommarsolen på Söndagen (supersupervarmt i London nu!!) men jag kunde inte skaka av mig känslan att Jesse och Jimmy var halvsura för något.... Men vad kan det vara? De kanske har problem i deras förhållande för hon styr och ställer och han springer efter som en toffel, hon vill aldrig gå ut eller ha kul. Man ska nog inte bo med andra....

Jag vill bo själv med min make, är man gift ska man väl ändå inte måsta dela med andra???????? Suck!!!!!! Vi vill flytta till Stockholm NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det är så fruktansvärt dyrt i London att det är omöjligt för oss att ha eget. Vi kan ju inte betala 20 000 kronor i hyra i månaden!

Nej nog med gnäll. Nu ska jag ta och fixa kaffe och ringa min kära syster!! :) Sedan fara in till city träffa Fanny och hennes kompis senare i kväll. Imorgon blir det tillbaka till tandläkaren (gör så ont igen!) och sedan far jag till Chicago.

Oh.....jag behöver ett tips! Vad kan jag ge Mark i födelsedagspresent när han fyller 28 år på Måndag???? Han vill inte ha någonting!!! Hjääääääääääälp!! Tänkte ta honom till New York på min jobbresa i helgen men det kostar för mycket och vi skulle bara få några timmar att se oss omkring så ingen ide..... så tips pleeeeease!!


Kommentarer
malin

hoppas att du snart mår bättre... lite vila kanske? :) och du, fråga era housemates - fråga dem rakt ut (du & Mark) om det är något problem och VAD det är, svarar de inte då så får de ju bara sluta vara sura... eller? jag förstår att ni längtar efter att få bo själva, det känns jobbigt det där... men när kommer ni till Sthlm då?? tänk om vi kunde träffas då... miss you. har tyvärr inget förslag på present - kanske biljetter till något evenemang, musik eller sport? en upplevelse liksom... kraaaaaam

2009-06-17 @ 12:40:48
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0