Less och ledsen!

....känner mig helt håglös och less idag. Har för första gången på länge tre dagar 'till mig själv' medan alla jobbar och jag är ledig. Jag ska egentligen rensa ur garderoben, fixa bröllopstårtrecept, träffa kompisar, ringa alla, motionera, hämta ut medicin hos doktorn och försöka hitta en ny säng som inte gör oss helt panka. Men jag orkar ingenting!! Min nacke och rygg gör så himla ont, våran säng håller på att förstöra mig, men vi har inte råd med en ny madrass. Oftast får jag sova på golvet, vilket gör mig så ledsen för jag får inte sova i samma säng som Mark särskilt ofta ändå, och när jag väl är hemma kan jag inte sova med honom ändå p.g.a madrassen! Ahhh. Jag ligger halvvaken hela nätterna, vaknar med migrän vid 3.20 varje morgon och sedan måste jag förflytta mig till golvet. Inte kul. Det gör så himla ont!!!!!

Jag vill ringa min familj där hemma också, men vi har fortfarande inte fått vår nya telefon ordentligt inkopplad så vi kan ringa billigt..... jag blir snart galen! Vi har väntat i typ en månad på att få det fixat nu. Visst kan jag ringa ändå, men det blir svindyrt. Och så fick jag precis veta att det var MORSDAG förra veckan hemma i Sverige och ingen sa något!! Så jag missade det helt totalt. Förlåt mamma! Och ingen hör av sig till mig längre...har ni glömt bort att jag finns, mamma och pappa??????????????? Varför kan ni aldrig höra av er först??

Som tur är sms:ar ialla fall Mattis nu och då. Igår tappade jag den lilla ängeln som satt fast på armbandet jag fick av Matilda sist jag var hemma och jag blev så himla ledsen. Varför måste jag alltid tappa allting? Den måste ha ramlat av när jag var i Hammersmith. Jag älskar det där armbandet!

Hade i alla fall en rolig och avslappnad resa till Singapore i veckan, och i Lördags firade jag och Mark Svenska nationaldagen med att åka till svenska skolan i Barnes där de hade svensk kör med sommarmusik, gratis varmkorv, kopparberg och svensk öl och försäljning av svensk mat. Om jag någonsin hade barn i London skulle de absolut måsta gå till den svenska skolan, den ligger bara 'runt hörnet' och verkar jättebra! Mark lagade supergod mat på Lördagkväll och vi såg 'Slumdog Millionaire' tillsammans i soffan (Jesse och Jimmy var bortresta!). Igår fyllde Julie år så vi firade på en pub i Kensington. Så helgen var helt bra men ändå känner jag mig så less och nere idag?!

Nej nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv. Känner mig så missnöjd med allt just nu. Och mamma och pappa om ni läser det här så kan ni väl höra av er någon gång???? Tack!
Och mamma, förlåt att jag glömde av morsdagen, du betyder ju så mycket för mig! Förlåt! Gloomy smiley



 



Kommentarer
Dina ÄLSKADE MOSTRAR, Malin o Evis

Hej Cillus! Deppa inte vi tycker om dej ändå! Tänk vilka "STORA" problem Evis har! Att hitta något till en 80 tals fest ;) ÄÄÄÄÄven fast jag hade en stoooor kasse med 80 - tals kläder! Hon måste alltid försöka vara snyggast på festen å. Snart är du hemma här så ska vi nog få dej på bättre humör! Uppvakta morsan din när du kommer hem! Hon hade säkert inte tid att fira ändå, hon stääädade väl!!!=)

2009-06-08 @ 13:54:50
Fadern

Min älskade dotter, naturligtvis har jag inte glömt bort dej. Saknar dej, läser din blogg varje dag i förhoppning att du skrivit något. Det är svårt att veta var på jordklotet man har dej och när det passar att ringa. Tänker på dej varje dag. Jag lovar att ringa dej. Många kramar och pussar från fadern.

2009-06-09 @ 08:31:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0