Miami


'Party in the city where the heat is on
All night on the beach till the break of dawn
Welcome to Miami (bienvenido a Miami)
Bouncing in the club where the heat is on
All night on the beach till the break of dawn
I'm going to Miami
Welcome to Miami'

(Miami med Will Smith för er som minns....)

****************************************************************************************************************

Ligger i min hotelsäng i min rosa pyjamas med apor på och det står ett glas kaliforniskt vin bredvid mig på sängbordet... Såååå skönt efter en lång dag på flyget. Först tog det mig ett tag att ta tre bussar till jobbet (tube-strejk) och sedan blev vi försenade från Heathrow. Vi stod och väntade på att två rullstolspassagerare skulle kliva på men efter typ 40 minuter fick vi reda på att de redan var ombord, sedan fastnade trappan vid flygplansdörren och gick inte att få bort! Ha ha, en typisk start på dagen. Sedan var det en liten pojke som spydde hela flyget och folk som inte ville sova utan bara dricka massa alkohol (speciellt danskar!). Varför är det så mycket skandinavier på Miami-flygen? Varför åker alla hit?

Själv ska jag gå på gym och ligga vid poolen (det är sååå varmt här) och orkar nog inte med så mycket mer. Skulle vilja se South beach, men det får nog bli nästa gång. Mitt jobb är toppen på det sättet, hinner man inte en gång så kommer man oftast tillbaka igen!

Ingen har ringt på sängen som vi ska sälja, så vi måste sänka priset. Och Jenny....jag du har nog rätt men så är London! Alla lurar alla! Jag sa till Mark att vi är inte såna men han sa 'alla lurar ju oss så nu får vi vara likadana'. Kanske han har rätt?! Plus att den vidriga madrassen kanske, kanske passar någon annan stackare! ;)



Kommentarer
malin

verkar vara nice i Miami hörru - dit borde man åka någon gång ;) hoppas allt är bra med dig, vi kanske kan höras på msn/telefon snart...? miss you kramar

2009-06-13 @ 18:57:24
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0