Nigeria


Blev precis uppringd av jobbet. Hade en mysig dag, pratade med mamma i en timme, gick sedan ut och handlade. Hade kommit hem med matkassar och skulle ha picnic ute med Mark efter han slutar jobbet, men grillad kyckling, hemgjort aioli, sallad, baguetter och kall dricka, efter det jordgubbar och glass. Ville ligga ute bara han och jag och prata och vila pa en filt i solen... Det e sa otroligt varmt att jag inte ens kan ligga ute och sola just nu!! Hur som helst, jobbet ringde och talade om att jag ska jobba istallet och far till Abuja i Nigeria sent ikvall.

Blev bara till att packa ner myggsprayen och bikinin och hinner kanske med en snabb picnic ute med Mark innan jag far till Heathrow. Suck....kommer dit i morgon bitti och kommer att vara helt slut. Men det e livet som en flygvardinna.




P.S, ska skriva mer om sverigeresan och Matilda och Tobbes brollop till helgen...bilder kommer ocksa!


Kommentarer
m a r i c e l

Kom tillbaka till Sundsvall istället! Jag saaaaknar er!

2009-07-01 @ 11:58:54
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0