Sebbe mitt hjärta! En vecka kvar till Bröllopet! :)

Åh vad grannen tjatar. Hade undvikit henne sedan vi flyttade in och nu ser jag henne två gånger inom 24 timmar. Hon är pensionär och har inget annat att göra än att tänka på trädgården, sophämtning, recycling osv osv. Där står jag och måste lyssna på allt.....har inte tiiiiiid!!! Igår blev Marks hamburgare kall medan hon surrade och idag stod jag och höll på att kissa på mig.

Var på stan (Oxford Street) igår och shoppade och träffade Fanny och hennes kompis Erika. Hamnade senare på puben med Mark och hans kusin Blake, jättetrevligt!

Har varit hos tandläkaren nu idag och fick mer pencillin, blir det inte bättre måste jag göra om hela min rotkanal!!! Ehhhhhhhh...

Ringde och pratade med min kära farmor i morse, det var jätteroligt! Vi satt och skvallrade, hihi. Sedan fick jag ett sms av Matilda där hon sa att Sebbe sagt att 'jag hade gult hår men Mark har inget hår. Han har nog tagit bort det. Snart kanske han pratar svenska mamma.' Ha ha haaaaaaaaa, den där underbara ungen!! Mark satt och sa igår att han vill lära sig svenska så att han kan prata med Sebbe men att han tyckte det var så roligt att Sebbe förstår att han inte kan prata svenska så när Mark säger ord som tex 'bajs' så skrattar Sebbe så han kiknar, för det låter så roligt! Hi hi hi. Åh vad jag längtar tills jag får åka hem nästa vecka!! Och jag längtar till Matilda och Tobbes bröllop såååååå mycket (och hennes 25 årsdag)!!!!

Hej hej allihopa. Chicago, here I come!



Kommentarer
Mattis

hihi gult hår gumman... kanske skulle byta blondin färg? :] han är så rolig sebbe, han längtar tills du ska hämta honom på dagis :)

2009-06-17 @ 21:44:44
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0