Bye London, Hello Singapore! :)

Det är så OTROLIGT varmt ute! Satt ute och åt en macka men fick gå in igen för det brändes överallt! Solen skiner från en klarblå himmel och det är helt underbart med sommar! Hoppas det håller i sig till nästa helg för då är jag och Mark ensamma hemma!!! Yey!! Hans kusin Blake ska åka till Skottland på Torsdag och Jesse och Jimmy ska åka bort.

Men först måste jag åka till Singapore i fem dagar! I love it! Ska äta min favoritmat, gå på massage, sola och bada, shoppa och gå ut och ha kul med de andra. Med andra ord; en typisk Singapore-resa. Att det dessutom är vår bäst betalda resa gör det hela ännu härligare! :)

Tänkte lägga in ett par bilder från Venedig! Har så många så det är svårt att välja men här är ett par....









Kommentarer
m a r i c e l | f o t o

Åh vilka underbara bilder! Dit måste jag fara nån gång! :) Är allt bra med dig? Kram

2009-06-02 @ 18:47:26
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
monica

hej hjärtat, vi (din far o jag) har ett bättre tent än erat. vi har köpt större så ta vårat nästa gång. KRAMIZAR

2009-06-02 @ 22:48:31
monica

hälsa svärmor/far när ni ses eller hörs. kramizar igen

2009-06-02 @ 22:50:32
malin

ooohhhhh jag vill åka till Venedig... det ser sååå NICE ut :) kram på dig

2009-06-04 @ 22:43:22
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0