Två dagar senare och lite gladare! :)

Tack Malin och Evis för ert roliga inlägg (ni fick mig att gapskratta!) och pappa för att du skrev och ringde (kors i taket, mitt inlägg måste ha funkat!!), tack mamma för att du ringde och Mattis för att du är en så'n härlig syster, var sååå kul att prata igår!

Nu mår jag lite bättre än häromdagen. Igår for jag och Mark ut på IKEA och åt köttbullar och köpte en 'HOPEN' säng men en uuuuuunderbar 'sultan' madrass som man bara sjunker in i. Jag kände hur min onda rygg och nacke sakta men säkert slappnade av under natten. Det gör forfarande ont men det går förhoppningsvis snart över nu när vi har en ny säng. Vi blev några tusen kronor fattigare men det är det värt. Vi var uppe och byggde ihop sängen till klockan var ett på natten! Nu hoppas vi på att någon vill köpa vår gamla säng, jag har satt ut annons på den. Jag vill egentligen inte ens se pesten, det gör nästan ont att bara titta på den. Det slutade med att Mark också fick ryggproblem av den, den har förstört så mycket och gjort så mycket skada! Grrrrr....nu ska den dumpas!

Ikväll ska jag gå ut på puben med Jana och Dana på lite tjejkväll, om de nu kan ta sig till Hammersmith. Det är strejk på tunnelbanan i hela London så det är kaos här. Det tog Mark 2 timmar att ta sig till jobbet med buss i morse och alla bussar var fulla av folk. Ska promenera till Hammersmith så slipper jag kaoset!

Nej, nu ska jag försöka få någonting gjort, har fortfarande så himla mycket att göra, men får inte mycket gjort med den här onda ryggen! Ahhhhhh. Julie ringde också och hade så ont i ryggen av sin nya säng att hon inte ens kan komma på puben ikväll! Är det någon säng-epedemi på gång?

Här kommer några bilder från de senaste veckorna.....

Svenska Nionaldagen:






Mark och vår nya säng: (Det är inte Laban under täcket!)



Julies födelsedag i Söndags:



Se upp, mostrarna och kusinerna i London!!!!





Kommentarer
malin

härligt att du är glad - skönt med ny säng va'? ;) kram på dig, kul att få se lite bilder på lyckliga Cilla kramar

2009-06-10 @ 20:25:49
URL: http://mallafors.se
bonusmonica

Kul med bilder men hur tog ni er hem från Ikea

med sängen. Jag vet att NI tyckte att min säng var skön, den hoppas jag att svåger/svägersta till DU from underder tycker om om DE TÖRS bo in min lägenhet.

2009-06-10 @ 21:39:40
monica

i BOSVEDJAN FINN DET SKÖÖÖÖÖÖNA SÄNGAR. k0M HEM. Kramizar Från OSS som brukar ringa nä DU ÄR I ANNAT LAND.Kramizar bunusmamma

2009-06-10 @ 21:59:58
Jenny

Sälja sängen? Är det inte bättre att bränna den istället för att nån stackare ska behöva BETALA för ryggont ;p

2009-06-11 @ 09:35:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0