Boston

Nu är jag i Boston. Vi är i en nytt hotell och i en helt ny del av Boston där jag aldrig varit, vid vattnet. Jätthärligt! Jag har varit till gymet och jobbat stenhårt sedan gått en promenad i solen. Köpte en superfin bikini till vår semester nästa vecka, den var på rea.  Kom precis tillbaka till rummet för att göra mig klar för ännu ett nattflyg hem till London. Solen skiner i Boston och det är jättefint här, har precis ätit swordfish och sallad från en marknad som ligger här bredvid! Jättegott!

Jag längtar tills imorgonkväll, för då ska jag möta Mark i Hounslow och vi ska ät indiskt (mummsss!) och sedan ska han stanna kvar med mig i mitt hotell ute vid Heathrow.

Idag har vi förresten varit gifta i sex månader!!!! De bästa sex månaderna i mitt liv! :)


Här kommer ett par bilder från Boston;






Kommentarer
Mattis

Grattis i efterskott :) Fast idag är ju enligt vår tid ert 6 mån anniversary :) Min lilla Alex blir alltså oxå 6 månader idag. Jag minns allt som igår hur jag först fick se ert bröllop för att 18,5 timmar senare samma dag få se ansiktet på min underbare Alex, snacka om en fantastisk dag! Puss på dej!

2009-03-09 @ 12:04:21
URL: http://annamatilda.blogg.se/
Mattis

Oj lade visst in fel url...

2009-03-09 @ 12:05:15
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0