My rollercoaster life....

Mitt liv är alltid som en berg och dalbana! Igår blev livet lite ljusare igen när jag vaknade av att mamma ringde! :) Hon hade läst min blogg och som vanligt oroade sig för mig och försöker hjälpa mig. Tack mamma, du är en ängel! Fast man är 35 år klarar mig sig inte utan sin mamma, otroligt va!
  
Sedan pratade jag med Ange (en av mina bästa vänner i Australien) och sedan gick jag och vägde mig. Vågen visade..... (hemligt) att jag gått ner lite mer i vikt. Bättre lite än inget, eller hur?!! Nu har jag gått ner 6 1/2 kilo, vilket är bra men det har verkligen tagit otroligt lång tid och jag har kämpat så hårt. Jag är inte nere vid min idealvikt än men kanske, kanske på vägen. Jag känner att mitt kämpandes med motionen och träning börjar visa resultat eftersom celuliterna börjar jämna ut sig lite!!! Ahhhhh!!

Vänner och familj gör också livet mycket bättre. Har piggat upp mig i veckan med att prata med Mattis och Sebbe och Clare i Sydney och jag har träffat min mest underbaraste killkompis Leighton och igår bjöd Julie hem mig på middag. Hon sa att jag definitivt gått ner i vikt och jag blev så glad att jag skuttade runt av glädje i hennes lägenhet!

Sedan fick jag nog och ringde jobbet igår igen. Ingen ide att sitta och vänta på min chef som aldrig hör av sig, och om jag inte hade fått mer semester igår så var det för sent att boka flygbiljetterna! Snacka om panik! Men........ jag fick ledigt!!!!!!! Whooooo efter allt detta kämpande gav de med sig och jag fick sex dagar extra ledigt. Så nu far vi till Thailand på Fredag och till Australien Onsdagen efter. Så kanske, kanske jag kan fixa min rotfyllning i Thailand om jag har riktig tur, mycket, mycket billigare!!

Nu ska jag göra min tränings-DVD (fast låren värker sedan sist) och packa till min resa till Boston och New York i helgen.

Ha en bra helg allihopa!



Kommentarer
Fanny

Varför låter ditt liv alltid så spännande Cilla? ;) Va roligt att du har gått ner i vikt, bra gjort att du tränar o allt! Nästan så man blir lite inspirerad :P

2009-03-06 @ 23:30:34
URL: http://effet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0