New York, New York!

Sitter i vårt 'crewroom' i New York, i Fitzpatrick hotel, Corner of 55th and Madison Avenue i Manhattan om jag ska vara precis! Eller i Upper East side om jag ska vara en riktig 'newyorkare', hi hi.

Har varit på gymet (tredje gången denna vecka) och kämpat som en idiot, för första gången i mitt liv rann det svett ner för pannan!!!!! Ahhhh. Känns härligt.

Mark och jag hade en underbar kväll igår, vi var till min favorit indiska restaurang i Hounslow där de lagar mat i ett öppet kök och får ta med sig sin egen alkohol. Sedan sov han över i mitt hotell, såååå mysigt att få vara bara vi två, vi har alltid så roligt.

Nu ska jag gå och äta min sallad och sedan sova inför en tidig start på flyget imorgon..... Sedan är det bara TVÅ dagar tills vi far på semester! Jag har redan bokat tid för rotfyllning hos tandläkaren i Bangkok (tack Jenny för tipset om hotell i Koh San Road!) och vi ska även åka upp till River Kwai och antingen rida elefanter eller se tigrar innan vi far till Australien! Lääääääängtar!!!!!!!!!!

******************************************************************


Ok här kommer en enkel utmaning från Matilda;

♥ Tre jobb jag har haft:
Hälsorådgivare, servitris och flygvärdinna. (Och typ hundra andra jobb!)

♥ Tre platser jag har bott på: Sverige, London, Australien

♥ Tre saker jag gillar att se på TV: Maury, A place in the sun, Sex and the city.

♥ Tre favoriträtter: Thai green curry, Sydafrikansk stek och Chicken tikka masala! (Mmmmmm!)

♥ Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
Där Mark är, hemma i Sundsvall och Las Vegas!

♥ Tre personer jag utmanar: Malin (Fors), Moster Malin och Fanny


Kommentarer
malin

håhååå så var man utmanad då... det ska jag givetvis svara på ;) hoppas att ni får en FANTASTISK semester gumman, det får ni såklart... kram på dig (och du - andas lite NY-luft för mg då...? tack)

2009-03-11 @ 07:22:16
URL: http://mallafors.se
Mattis

Brukar oxå se A place in the sun, det börjar förresten alldeles strax :] hihi.

2009-03-11 @ 10:45:37
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0