Packat och klart!!

Om två timmar åker vi till Heathrow och hoppas på att få en sittplats på flyget till Bangkok (åker standby som vanligt)!! Äntligen semester!! Har packat hela dagen och känns skönt att nu är allt ordnat, ni vet hur mycket som alltid ska fixas innan man far hemmifrån. Mark är också på väg hem från jobbet.

Idag är dagen som jag hade som mål....när jag började min diet och min nya träningsregim den 2:a Januari var mitt mål idag - dagen jag skulle fara till Australien som bridesmade. Ställde mig på vågen imorse precis som jag gjorde då i Januari. Det har varit slitsamt och jag har verkligen kämpat. Jag hade ett mål och....jag är ett kilo från målet, inte helt fel eller hur?! :) Vågen visar -7 kilo!! Jag mätte alla mått på kroppen och har minskat ett par centimeter runt allting förutom runt nedre midjan? Konstigt? Hur som helst, jag ska nu fira mitt kämpandes med en välbehövd semester!

Ha det bra där hemma allihopa! Hej hej!



Kommentarer
Anonym

Det är du väl värd!

2009-03-13 @ 18:09:55
Fanny

Ha de så bra!



Tack för kommentaren både på bloggen och på hemsidan :)



Du, jag måste kolla med dig hur du tycker att jag och mina kompisar Erica och Jeanna ska göra när vi tänkte åka till ENGLAND(!!:D) i sommar? Vart ska man bo, är Hammersmith bra (där mamma, Malin o co bodde). Några tips?



Say hi to Mark for me :) STOR Kram!

2009-03-16 @ 17:40:46
URL: http://effet.blogg.se/
M A R I C E L

Grattis till målet :D Du är ju inte alls långt i från! Bra jobbat! Ha en bra semester nu :) Kram

2009-03-17 @ 09:06:11
URL: http://mariceleriksson.blogg.se/
Nina

Vad roligt!! Ha sååå himla kul i Australien nu! Jag är mäkta avis ;)Fast solen skiner här idag och den har gjort det i tre dagar (wow otroligt va?!) så det är inte fruktansvärt att vara i Gävle heller :)



Hälsa Mark!

2009-03-19 @ 11:46:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0