ÄNTLIGEN!!!!!!!

Whhhhhhhoooohoooooooooo!!!!!!!!!!! Jag hoppar på moln! Firade med rosa champagne igår kväll! Vi är så glada, fattar knappt att det är sant!! Är det sant? Kan det verkligen vara det? Ja, min kära kompis Anna sa det i ett sms igår kväll.....

Vi har fått en lägenhet i Stockholm!!!!!!!!!!! Vi ska få flytta in i Anna och Neals lägenhet eftersom de köpt eget! Jag har varit där så många gånger och känner till den väl och det känns helt ofattbart att nu ska jag och Mark bo där!!

Åh tack gode Gud!

Vi flyttar den 8 Mars! Jippiiii, äntligen kommer jag hem efter alla år. Det kan liksom inte riktigt sjunka in än, och jag kommer nog att fälla några tårar när jag far från mitt kära London, men jag vet, vet att det är det här vi vill! Det är vårt nästa steg i livet och vi har äntligen bestämt oss och vi längtar!

Jag längtar efter att bo nära mina vänner och att vara så mycket närmare min familj och min släkt! Nu har ni en öppen inbjudan till oss, kom och hälsa på oss i 2010!




Kommentarer
Mattis

VA KUUUL! Kusiner snart då!!!!

2009-11-09 @ 13:13:30
Kristin

GRATTIS! Ska bli jättekul att bo i samma stad igen! Välkomna tillbaka till Sverige!

Kram!!

2009-11-09 @ 14:03:17
Solmaz

Åh vad underbart!!!! Då kan vi ses mkt oftare =)

2009-11-09 @ 17:54:45
Moster Malin, The one and the only!

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄntligen!!!!!!! Ha! Ni Trodde ni skulle få bo bara du o Mark! Du kan upplysa Mark att vi blir två kvinnor i hemmet from mars ;)

2009-11-09 @ 21:44:23
URL: http://moalins.blogg.se/
Kenneth

Glöm de

2009-11-09 @ 22:45:54
Jenny

Va roligt Cilla!! Grattis :)

2009-11-10 @ 10:05:04
Moster Evis

Vad roligt! Äntligen får ni komma hem till Sverige och närmare oss. Jag lovar dej att det kommer säkert många och hälsar på- i alla fall jag. Kram :)

2009-11-10 @ 13:07:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0