Pladder....

Gillade ni mina sommarbilder? :) Jag blir alltid så glad av att se på alla bilder jag har hemmifrån med min stora, härliga familj! Tänk att familjen är de som alltid är de viktigaste i livet hur länge man än är borta och hur många år man än bor utomlands. Häromdagen sköljdes jag plötsligt över av minnet av gnistrande kall snö, svart natt och mina gamla kompisar som släppte av mig nere i backen hemma hos mamma efter en dans eller en rolig kväll tillsammans. Minns den glada känslan som sprider sig i kroppen efter många skratt och hur jag sprang upp för backen till det varma huset på Klippvägen 13. Mamma som ligger och sover när jag kommer hem men har lämnat dörren öppen (för att jag alltid glömmer nyckeln) och de vindspelen som plingar och klingar när man stänger dörren. Så varmt, tryggt och skönt.

Till alla er som är så glada för oss att vi äntligen ska flytta hem och har fått lägenhet; TACK SÅ MYCKET! Det betyder jättemycket för mig att alla är så glada!

Idag sitter jag hemma och fryser! Brrrr. Vår gas-boiler har gått sönder och vi har varken värme eller varmt vatten här hemma. Sitter med min rosa hetvattenflaska i knät. Jag ska åka hem till Ness och tvätta håret och duscha. Vi skulle ändå ut och fika idag men hon hade inte nåt emot att jag kommer hem till henne, höggravid som hon är! Och ikväll ska vi ut på puben med Dave och Blake. Busy busy!

Ikväll kommer våra housemates tillbaka från Oz också...suck! Det har varit underbart att ha lägenheten för oss själva, jag fattar dock inte varför de inte kunde vara borta längre än två veckor?! Tur att vi bara har fyra månader kvar här, sedan ska jag ALDRIG mer dela hus med någon igen!!!!

Imorgon ska Mark äntligen följa med mig på min jobbresa till LAS VEGAS!!!!!!!!! Yey!! Lite mer än ett år sedan vi gifte oss där ska vi tillbaka! En snabb-visit på två nätter men vi längtar! Det är så härligt att gå till jobbet när jag vet att Mark är med!

Här är lite bilder från helgen:

Mark min pizza-bagare!



Mitt hjärta!



Mums, anjovies!!



En dagstur med Chevan 'in the english countryside':





Min kära Hammersmith bridge som har varit en stor del i mitt liv, en fläkt av att känna sig hemma i London:



Och så firade vi ju att vi fått bostad i Stockholm!! (Tack Anna igen!!)




Kommentarer
Elisabeth

Ja du Anci tänk när du och jag satt i husvagnen och drack vin innan vi skulle ut det var tider det. Kul att ni ska flytta hem. Men hur ska jag få tid att komma och hälsa på er i London innan ni flyttar. Har hela tiden tänkt gjort det. Men jag får komma till Stockholm istället.

Kram Elisabeth

2009-11-10 @ 13:44:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0