Jag är så rädd!

♥ Pappa....jag tänker på dig! Hoppas allt gick bra idag! Det är verkligen inte roligt att vara så långt borta från dig just nu! ♥

Snart ska jag till tandläkaren...ringde nyss och han är där idag så han kan inte avboka som han annars brukar göra... Jag har så himla ont, kan knappt öppna munnen och äta (fick knappt in fiskpinnen i munnen igår). Måste göra om min rotfyllning idag och dra ut en visdomstand som har flyttat sig och som slår emot undertänderna! Kan inte ens borsta tänderna på halva sidan av munnen. Ahhhhh. Varför går allt så fel? Undra om han kan dra ut visdomstanden samtidigt som han gör rotfyllningen? Jag är livrädd och har så ont i magen. Håll tummarna för mig...snälla!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0