My lovely New York!

Oh I love you, New York! Sitter nu i crew-rummet och huvudet snurrar av yrhet. Har varit vaken i...typ hundra timmar och ska snart sova.

Mark och jag ska hit pa semester i Januari (yepppeeee!!) och imorgon ska jag ut och se mig runt efter hotell till oss. Vet om 2 vi kanske kan boka. Tyvarr tar inte detta hotel emot oss om vi kommer hit pa semester, det finns bara till for cabin crew! Det gar sex flyg om dagen till New York (plus kanske fler fran Gatwick?) och vi har detta ca 40 vaningar stora hotell till bara OSS!! Hotellet ligger helt otroligt bra till i Manhattan och det kanns som ett 'andra hem'. Synd att inte Mark och jag kan komma och bo har.....men men.

Hur som helst, jag var inte nyvaken pa kortet Maaaaalin i mitt senaste inlagg, jag hade ju precis kommit hem fran jobbet och jag LATSADES bara vara nyvaken, hi hi hi. Nu blev ni allt lurade!

Och Jeeeenny, jag tycker nog att du borde ta och skaffa lite barn inna mig! ;) Jag har inte tiiiiiiiiid!

Snark, nu ska jag sova innan det blir en prommis runt Manhattan imorgon. Ska se om jag hittar en svart glitterklanning till Marks julfest med e'on. Helst vill jag bara vara med Kerry Bradshaw och hennes polare och dricka lite cosmopolitans nere i the meatpacking district!!

Cheers!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0