Skrik och smutsiga ungar = usch!!

Har precis kommit hem efter en liten 2-dagars tur till Telaviv. Fy vad det regnade och stormade ute vid stranden. Men det var mysigt att sova ut ordentligt och inte ens ta mig ut ur mitt hotellrum!
Jag alskar Telaviv men jag blir GALEN pa passagerarna! Det finns inga mer sura, griniga, stroppiga och bossiga passagerare an de som flyger till Telaviv. Vad beror det pa? Vet inte? Har de slavar hemma som ser efter dem?
Vi hade dessutom massor med griniga, jobbiga ungar ombord som smutsade ner hela flygplanet och skrek non-stop. Ville bara kasta ut dem ur flygplansdorren eller oppna golvet och kasta ner dem i bagage-luckorna!
Nu ska jag sova, hela kroppen gor ont!


Kommentarer
monica

här märks det att du är mogen för bäbismage. kramizar

2009-11-03 @ 21:49:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0