Tandlös flygvärdinna packar för Baltimore....

Har packat väskan och ska nu ta mig till Baltimore, USA. Idag är en sån dag då jag absolut inte har lust att jobba, och borde egentligen inte alls åka. Man ska inte flyga inom så kort tid när man har dragit ut en visdomstand, men det kan jag leva med, det värsta är att jag är så orolig för pappa!

Det gick fort att dra ut tanden igår men sedan hade vi middagsbjudning ett par timmar efteråt, Luke och Ness kom hem till oss, och jag kunde knappt äta. Hur som helst, kvällen blev lyckad ändå. Natten var dock en pina eftersom min rotfyllning fortfarande gör fruktansvärt ont! Vem hade kunnat ana att tandvärk är en av de värsta smärtorna - någonsin?! Fyyyyy. Det gör så ont att jag knappt känner av att jag dragit en tand, och då kan ni tänka er att det gör ont!!

Tänker på dig pappa. Vill bara åka hem och se efter dig. Tänker på dig varenda sekund!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0