Vad har man på sig på en 'black tie' julfest?

Har nyss pratat med min kära pappa! Det fick mig att längta ännu mer tills vi flyttar till Stockholm!! :) Yey, bara tre månader kvar!!

Denna vecka är en sån vecka då inte så mycket händer, efter jag kom hem från New York har jag mest vilat mig och igår for jag hem till Jana och Dana och surrade i flera timmar (som vi alltid gör). Idag ska jag promenera till Hammersmith i höstsolen och kolla efter en klänning till Marks julfest nästa Fredag. Det har visat sig att vi har helt olika smak detta år- jag och Mark. Den klänningen jag ville köpa (modern, glittrig, kort och skitläcker) tyckte inte han 'passade'. Hm.... Kan ju inte ha på mig samma som förra året heller! Jag vill inte köpa en till 'balklänning' för jag använder ju aldrig det annars ju! Suck....

Min kamera har gått sönder (den som var ny!!), zoomen fastnade och jag hoppas nu på att de ska fixa den, och någon har använt Marks visa-kort i Colombia av alla ställen! Som tur var fick vi tillbaka pengarna!

Dessutom ska Jesse och Jimmy flytta hem till Australien på nyårsafton så vi försöker annonsera för att hitta någon att ta över deras rum.... lite jobbigt men ska bli kul med nytt folk, även om det bara är ett par månader!

Ha en bra helg allihopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0