Do you like it?

Gillar ni min nya blogg? Visste inte om jag ville ha den lite tuffare med en massa flygplan och resebilder, men det blev mina favoritfärger och favvo blommor istället, en mjukare, romantiskare stil. :)

                                 ************************

Sitter i soffan och ser på Peter Andre's nya program. Lite trist om jag ska vara ärlig, fast att jag tycker mycket om honom. Imorgon ska jag gå till tandläkaren men sedan ska jag också åka in till Oxford Street och gå till Selfridges och se Jordan som är där och signerar sina böcker! Lite löjligt kanske men alltid kul med nåt annorlunda, plus att jag vet ALLT om henne efter alla skvallerblaskor jag läser!

Nu ska jag ta mig ur soffan, göra min excercise DVD, hänga lite tvätt och sedan fara till Ealing Broadway för en 'night out' med min kompis Jana. Lite drinkar och middag och tjejprat gör en alltid på bra humör! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0