Las Vegas!!

Ohhhhhhhhhhhh my!!!! Skulle skriva om Indien men det kan bli en annan dag.... har mycket annat att fundera pa just nu. Imorgon ska jag och Mark pa intervju i Svenska ambassaden. Please kan ni halla tummarna att han ska fa visum??!! Vad ska de intervjua oss om? Blir lite nervis faktiskt!

Och precis nu fick jag mitt schema med jobbet och jag ska till LAS VEGAS i fyra dagar i November!!!!!!!!!!

Ahhhhhhhhhhhhhh.................. British Airways har precis fatt denna resa, direktflyg London Heathrow - Las Vegas och jag ska dit!! Men hur ska jag kunna vara i Las Vegas, min absoluta favoritstad i hela hela varlden och inte ha med mig Mark? Vi gifte ju oss i Las Vegas!!
Oh himmel, en massa biljoner underbara minnen som jag har i denna stad. Kan jag verkligen fara dit med jobbet?? Bara tanken far min mage att svirvla runt, runt. Las Vegas. Vill dit, hela min kropp och mitt sinne har en dragning till det sk 'Sin city'. Men jag vill ha med mig min make.
Hmmmm... godnatt.


Kommentarer
Zaba

Ingen fara, vi bits inte ;)

2009-10-07 @ 11:04:50
URL: http://runningforhealth.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0