Och denna vidriga skitvecka blev bara värre!!

Den äckligt, vidriga dagen igår blev bara värre och värre. Jag HATAR min otur och allt skit som alltid måste hända! Jag gick till min f.d tandläkare och han hittade en fjärde rot i min rotfyllning som inte var fylld, och som de flesta människor inte har. Så han fick öppna min tand (hejdå 2000 kr som jag betalade förra veckan!) och göra en till rotfyllning!!!!!!!!! Ska dit igen och kanske göra om alla rötter nästa vecka.

Gick till min kompis Ness efterråt och kunde knappt prata med uppsvällt ansikte. När jag väl kom hem och skulle äta middag på kvällen höll jag på att DÖ av smärta! Först fick jag världens blåsa i gommen och sedan gjorde hela käken och tanden så fruktansvärt ont att jag inte kunde sova. Satt upp i sängen mitt i natten och grät och tog så mycket piller och antibiotika att magen värker idag. Somnade om med varmvattenflaskan vid kinden.

Och nu till det värsta av allt........ Mark kunde inte följa med mig till Rio idag!!!!! Han har kämpat och kämpat för att få ledigt av sin idiot-chef och jag har lagt in önskemål om denna resa, och jag får bara två om året så jag hade sparat till denna resa. Och så får vi reda på att Mark måste ha visum för att komma in i Brasilien.

Och hör på detta: Australien är typ det enda landet som måste ha visum och det tar 15 dagar att få turistvisum!! Så nu sitter jag här ensam, han fick gå på jobbet ändå, han var så deppad. Jag ska åka ensam.

Jag vill bara grina. Känner mig helt slut i kroppen och har ingen som helst lust att åka. Är rädd att tanden ska börja göra ont igen och vill inte åka utan Mark. Det var vår sista resa i år. Har bara slängt kläderna i resväskan. Vill inte gå någonstans utan Mark i Rio, ska bara sitta i mitt hotell. Vi som planerat allt i över en månad.

Varför ska allt gå fel? Vad mer kan gå fel? Hoppas de ställer in mitt flyg idag. Jag vill, vill, vill inte.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0