Om man bara fick......

.....sova hela dagen efter ett nattflyg! Men nej. Nyvaken, seg.... hade en bra resa till Doha som ligger i Qatar ifall ni undrar (hade glomt vilket land det var i)! Tog mig en drink i baren, 12 timmars sovmaraton, en simtur i eftermiddagssolen i poolen och en tupplur innan jag skulle fara hem. Det var det, vips var resan slut!

Ska laga middag igen till en deppad Blake (Marks kusin) som legat i sjukhus i helgen och opererat sitt finger.... Egentligen vill jag bara ligga och se en dvd och slappa, men men.... Han vill egentligen komma och bo hos oss och att vi ska ta hand om honom men han kan bara inte det, det har vi sagt flera ggr!! Han fick ju faktiskt bo hos oss i ett par veckor i borjan av sommaren och han skotte sig inte och vi fick problem med vara housemates efter det!
**********************
P.S, Middagen med Jesse och Jimmy i Fredags var inte den roligaste middagen jag haft kan jag ju tala om. Fick dricka extra mycket vin for att kunna halla mig vaken medan de diskuterade hur vatten kunde mixas med olja och om elektricitet osv, osv. Suck....snark!! Hm...ja ja. Satt och dromde mig bort i min egen lilla (mycket intressantare) varld, hi hi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0