Skål!

Sitter i vår lokala mysiga pub här i Chiswick efter en promenad runt i affärerna i den varma höstsolen! Dricker en kopp kaffe latte och väntar på Mark som är på väg från jobbet. Försöker ändra min blogg litegrann... men det är inte lätt när man inte är nåt datasnille.....

Ikväll ska vi ha middag hemma med våra housemates Jesse och Jimmy. Kan tänka mig roligare saker att göra på en Fredag kväll men man måste väl anstränga sig ibland om man ska orka bo ihop! Vill bara ha EGEN lägenhet!!!!!! Suck, suck, suck!

Imorgon bär det av till Doha i Mellanöstern. Har packat bikinin och som tur är är det en kort resa, har ingen lust att fara bort igen. :( Tröstar mig dock med Mark ska följa med mig till Rio de Janeiro nästa vecka!!!!! Wehoooo!!

Trevlig helg allihopa!



Kommentarer
monica

bakgrunden är VACKER så lite snille är du nog. för att prata om mate så är jag nu mer än nånsin glad över att din far har en house and workmate. you now what meen. många kramizar

2009-10-18 @ 22:17:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0