Älskade familjen Nordström....

Idag när jag pratade med min kära mor i telefonen så sa vi något om att Sebbe och Alex, mina systersöner, är så uppfostrade och aldrig gått och t.e.x rivit i andras bokhyllor eller springer och drar i saker. De springer inte och slår sönder saker, slår sig på vartenda hörn som sticker ut och de frågar oftast innan de tar något att äta. De går och lägger sig när de blir tillsagda och de äter bara godis när de får. De öppnade inte ens vissa julklappskartonger och bilbanor och spel tills dagen efter julaftonen för de var så trötta och de var inte ens ledsna över det! De är så snälla och så nöjda och glada, det syns långa vägar.
.
Hur många barn är så väluppfostrade? Jag har faktiskt aldrig förr sett något liknande med några barn. Min syster var bara 21 när hon blev mamma och Tobbe 23 och alla var lite nervösa för att de var så unga och skulle ha barn och hur de skulle klara av det. Men de har gjort det bästa jobbet som man kan göra som föräldrar. De har världens finaste pojkar och de har världens finaste lilla familj. Julen de ordnat för sina barn och oss andra var imponerande. Varenda hörn i huset var putsat, pyntat och så otroligt mysigt, och maten var suverän, allt fast de även jobbar heltid!
.
Precis som mamma sa idag, Sebbe och Alex älskar verkligen sina föräldrar och jag är mäkta imponerad över hur bra föräldrar de är. Matilda är världens bästa mamma och Tobbe är världens bästa pappa! Jag är en stolt moster som undrar hur sjutton jag och Mark ska få till det? Tur att de finns där och ge oss råd längst vägen! ♥
.
Nu ska jag ut i köket och plocka ur diskmaskinen där alla amningspumpflaskor ligger, som jag fått låna av Matilda. Och bebisens garderob är full av små kläder från Alex och Sebbe och det ligger en babybjörn där och en bilbarnstol i vår bil! Alla mina gravidkläder har jag fått låna av Matilda och ja.... vad skulle vi göra utan er?
.
♥ Tack kära syrran och tack svåger - ni är helt underbara, jag vill bara att ni ska veta det!!!! ♥
.
.
.
Måste bara lägga till också att våra kära vänner Marit och Andy fick en liten son igår. 4110 gram - inte dåligt! Jag blev så glad att tårarna kom! GRATTIS!! ♥


Kommentarer
Mattis

Oj... vad snällt skrivet gumman.

Jag blir så rörd, det är nog det finaste någon skrivit om oss. Love you Puss

2010-12-29 @ 15:45:32
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0