Bästa tipsen mot bristningar och vitaminbrist för Gravida!

Måste bara lägga in dessa tips till alla kvinnor som någon gång tänker bli gravida eller kanske är gravida just nu!
.
Det jobbigaste måste ju vara när man får bristningar (stretch marks) på magen som aldrig går bort och sedan min mage började växa har jag smörjt in mig med Cocoa (inte coconut!!) body butter varje morgon och Bio Oil från Sydafrika varje kväll! Och resultatet? HELT FANTASTISKT! Huden är mjuk och slät och en babys butt!
.
Bästa vitaminerna har jag också hittat. Kända, testade och med bevisad effekt, de säljs i England. Min barnmorska är mäkta imponerad av alla mina blod och järn-värden! Lycka till!
.
Pregnacare Vitamins 90 Tablets


Kommentarer
Jessica

Inte för att vara negativ, men mina bristningar syntes inte förrän efter förlossningen och magen krympte ihop igen. När magen var stor så syntes ingenting, den såg helt slät ut. Men jag tycker om mina bristningar också. De är inte så fula (tycker i alla fall jag).

2010-12-05 @ 14:27:01
Maria

Vill ju inte heller vara negativ och skrämma dig, men mina bristningar kom i sista månaden TROTS att jag smörjt mig varje kväll med Body Shops butter! Men du klarar dig säkert bra, jag tror inte man kan påverka det så mycket, man har tur eller otur!

2010-12-05 @ 20:46:37
Anonym

God jul och gott nytt år! =)

2010-12-05 @ 22:06:47
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Mattis

Hoppas det fungerar för dig gumman, Bio oil ska ju vara bra för bristningar, jag körde bara med bodybutter och det fungerade nästan :) hi hi.

Men om man får bristningar får man tänka såhär, det är ju ett minne av den lilla bäbisen :)

2010-12-06 @ 08:54:11
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0