Vecka 36 i bilder

Åh vad jag älskar Sverige!! Hur härligt är det inte att upptäcka att man gjorde rätt val och flyttade 'hem' igen efter all år? Och jag ångrar inte en dag av att jag bodde så länge i Australien eller England, nej tvärtom, det var toppen men just nu känns det helt rätt att bo just här, i Stockholm. Världens vackraste stad!
.
Idag var vi in och fikade med Claudia och Martin på Gallerian, träffade Nick och hans tjej Nina där också, och det var såååååååååå mycket folk överallt! Vilken julrush! När vi kom ut efter fikat hade det blivit mörkt vid sergels torg och alla jullampor glittrade så fint. Där var massor med marknadsstånd och riktigt mysigt. Men vi for hem, för min kära make lagar mig just nu en Beef roast, mmmmmm! Det luktar såååååå gott! :)
.
Har börjat bli riktigt obekväm när det kommer till att gå och röra mig dock. Och sova en ordentlig natts sömn kan man ju bara glömma, det är så himla obekvämt! Pust! Men det får man väl stå ut med....
.
Här kommer några bilder från den senaste veckan:
.


Kommentarer
Maria

Ja, Sverige är fantastiskt!

Hihi, sonen skrattade just åt bilderna på din stora mage! Hmm...min var minst lika stor när han låg i den! Det ser ganska overkligt ut med så stora magar faktiskt! Men inuti ligger en guldklimp!

Kramar

2010-12-11 @ 20:54:00
Mattis

Vill bli moster nuuuuuu :)

2010-12-11 @ 22:59:57
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0