Julen 2010

Nu är vi hemma i ett snöigt Stockholm igen efter en underbar julhelg! Min kära syster och familj hade ordnat den finaste julaftonen hemma i deras nya hus, jag var mäkta imponerad av att HELA huset hade förvandlats till ett juleland. Man fick t.o.m torka sig i rumpan med julepapper! Vi hade en mysig helg hos dem, juldagseftermiddagen hos mamma och Lars-Evert och annandagen hos pappa och Monica! Synd bara att tiden går så fort och att bilresan hem tog nästan åtta timmar i snöyran!
.
Det var så härligt att få fira julen hemma med familjen för första gången på flera, flera år. Jag minns inte ens när det var sist. Det var även Marks första svenska, vita jul och han tyckte det var jättehärligt, det ända han blev less på var att man åt så mycket mat hela tiden, och samma sorts mat varje dag! :) Hi hi. Bebisen höll sig även inne över julhelgen fast den har varit så vild och puffat runt där inne i den trånga magen. Den fick även sina allra första julklappar! ♥
.
Nu sitter jag här hemma och tänker tillbaka och gruvar mig för att packa upp eftersom jag är så otroligt anfådd! Här kommer en samling bilder från julehelgen!
.
'
'


Kommentarer
Jenny

Vilken härlig jul ni verkar ha haft :) Typiskt att jag missade Julafton, hade varit så mysigt att träffa er! Vilken gullig högerfot du har förresten ;) Bara 4 dagar kvar till 2011 nu!!! Kram från Kuss med "lill"-kulan.

2010-12-28 @ 16:18:56
Elisabeth

Åh vilka härliga bilder men Anci hur dina fötter ser ut. Kram Elisabeth

2010-12-28 @ 17:52:18
Maria

Haha, vilka härliga julbilder och din glittriga fina mage! Ser att ni haft kul! Nu bloggar du väl direkt från BB också så jag får snabb rapport om vad för liten filur som tittar ut!

Kramar

2010-12-28 @ 20:50:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0