Vecka 38 och GOD JUL!! :)

Ja nu börjar det bli närmare och närmare. En av de sista bebismage-bilderna kanske? Men som sagt, håll tummarna att lillen håller sig inne tills efter nyår!
.
Svälld och tung har jag klarat mig runt Skärholmens shopping centrum med Åsa, sedan hem och tvätta kläder och så när Mark kom hem blev det mer julshopping, paketinslagning, middag och packning. Medpackat är även en liten bebisbilbarnstol och en bebisväska till sjukhuset IFALL ATT..... man måste ju vara lite förberedd i alla fall. Där stod vi jag och Mark och valde bebisens första kläder! Helt overkligt känns det men samtidigt så pirrigt och efterlängtat!
.
Tyvärr misslyckades jag med knäcken för andra gången...hur man lyckas med det kan man ju fråga sig? Blir att försöka hemma hos mamma igen imorgon. Vi far till Sundsvall i morgon bitti supertidigt eftersom vi blivit varnade för trafikkaos. Tänk vad många år sedan det är som jag fick vara hemma en jul. Mark är förundrad över alla våra 'regler' på jul som Kalle Anka och kyrkan, fika hos mormor, all oändlig mat och tomte. Men jag längtar nu, äntligen blir det en jul med min älskade familj i min älskade systers nya hus med mina systersöner! ♥ Det enda som kommer att saknar är såklart min kära farmor, men hon finns ständigt med oss i våra tankar.
.
Här fick jag till en någotsånär bild på en svälld höggravid kvinna.
.
.
.
Till sist, GOD JUL TILL ER ALLA NÄRA OCH KÄRA! Hoppas ni får en jättehärlig jul!
.


Kommentarer
Jessica

God Jul. Vad fin du är med den stora magen. Gravida är vackra.

2010-12-26 @ 18:06:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0