Vecka 39

Okej.... så jag är i vecka 39, eller jag har tydligen gått 39 veckor och fyra dagar inne på min 40e....? Vet bara att jag håller på att storkna. Migrän varje natt och mina ögon svider av trötthet. Jag har så himla ont på nätterna och är uppe varje timme och tar Imigran medicin som tar bort smärtan en stund men gör mig som en zombie. Mina fötter går snart inte att böja och mina fingrar gör ont.
.
Men värst är tröttheten. Vill bara sova men kan inte för jag är för trött och obekväm. När jag duschar är jag svettig och andfådd en minut senare. Åkte och handlade på Willys igår utan jacka fast det är minusgrader! När jag rör mig eller ligger i sängen eller soffan gör magen ont, vilken ställning jag än ligger eller sitter i. Kan inte lägga upp mina fötter högt som syrran säger att jag måste, för jag får inte upp dem! Och lyckas jag få dem uppåt då kan jag inte andas!
.
Snälla lilla bebis..... stanna inne tills i Januari men sedan får du komma när du vill, jag lovar! Fast jag är nervös för förlossningen så vill vi att du ska komma ut till oss, men som sagt inte tills 2011!
.
Kanske kan få in en bild lite senare om jag orkar.....


Kommentarer
Maria (kusin)

Hoppas att det går bra, och att du mår bra. Det är ingen match att föda... :)

kram

2011-01-01 @ 18:55:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0