Bloody skit-jobb!

Ibland tycker jag att jag inte kan ha ett battre jobb..... ibland blir jag sa LESS att jag vill skrika rakt ut! Idag vill jag bara fara hem och inte komma tillbaka till skitet mera! :(

Sitter i ett regnigt Bahamas (inte jobbets fel dock) och har varit i gymet. Mina celuliter blir mindre och mindre varje dag...YAY!!!!!!!!! I love you weightwatchers!!!! ♥

Men.... jobbet retar upp mig att jag vill bara skrika. Men vad hjalper det? Det beror pa en massa olika saker, ett par som jag inte ens orkar skriva om eftersom det skulle bli en hel novell. Men bl.a har British Airways idioterna nu sagt att f.o.m i Mars kommer vi inte att kunna resa med SAS mer pa standby, vilket betyder att precis den dagen jag ska pendla kommer jag bara att kunna flyga med BA och inte SAS vilket kommer att forstora mitt liv. Plus att jag och Mark aldrig mer kommer att kunna flyga med SAS mellan stockholm och sundsvall! :( Nu har vi inget val (mamma!!), vi ska ha en bil! Vi har ocksa fatt besked idag att det blev en 81% strejk-vote och nu ska vi nog strejka i Mars vilket betyder att jag kommer att bli fast i Sydafrika och inte kunna ta mig hem i tid tills vi ska flytta till Sverige!!!!!! Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.

Plus att BA har nu lagt in en 7-dagars Bahamas resa EN DAG FOR SENT som jag kunnat onska tills mamma och matilda ska med mig hit. Nu kan jag inte angra det jag la in igar. Jag som ringt och ringt till jobbet och undrat och inte fick svar, och nu, en dag sent kommer resorna ut. Jag vill bara grina! Skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!!!!!!!

Ni kanske kan fatta att man blir less..... SUCK!!



Kommentarer
Kristin

Fy, vad rörigt det verkar!! Att du kanske blir fast i Sydafrika när ni ska flytta lät inte alls bra. Är inte en flytt till ett annat land skäl nog att få komma hem??? Blir det ingen resa alls för dig, Matilda och er mamma eller kan ni åka fast på en kortare resa?



Hoppas allt löser sig på bästa sätt!



Många kramar från Kristin

2010-02-23 @ 19:01:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0