Hemma för en gångs skull!

Åh vad tiden går fort och jag hinner knappt andas!! Hjälp! Har inte ens hunnit ladda ner fotona från New York!
Sitter nu i vardagsrummet HEMMA i vår lägenhet och känner mig som om jag har blivit överkörd av en ångvält! Skulle kunna ha sovit hela dagen!

Mark och jag hade världens härligaste resa till New York! Det var en av de bästa semestrarna jag någonsin haft, och det säger mycket efter alla mina resor. Det var underbart att få ha tid tillsammans, få flyga i business class utan att stressa, att få njuta av att bara göra vad vi ville, bo i ett underbart mysigt hotel mitt i Manhattan och äta gott, promenera runt staden i kylan (men det var soligt) och göra vad vi ville utan att tänka på något annat! Ska ladda ner lite kort i veckan så ni får se.
Det mest romantiska var när vi gick in på Tiffany & co på 5th Avenue och Mark köpte en ring till mig!!! Whoooo! Sedan gav han den till mig när vi satt på en sten vid sjön i Central Park! Det står 'i love you' på den och den är så fin! Tänk er, Tiffanys, inte dåligt va!! Efter det åkte vi skridskor i isrinken i Central Park!
Efter New York bar det av till Kapstaden med jobbet (hade en superresa!!) och nu är jag för en gångs skull hemma och har ledigt i några dagar. Vi hade middag i går med våra nya housemates. De är jättetrevliga men nu längtar vi och räknar vi dagarna tills vi flyttar till Sverige. Bara några veckor kvar! Det enda jobbiga är att vi har inte en minut ledigt nu tills vi far, varje dag är planerad.
Ikväll ska vi till en Braziliansk restaurang med Marks kusin, imorgon till Jana och Dana och så ska jag.... puh! Nej jag orkar inte skriva om allt, jag blir så slut av att bara tänka på det! Jag har sååååååå mycket att fixa och göra!


Kommentarer
malin

låter underbart vännen... och jag längtar också tills ni flyttar till Sverige :) kram

2010-02-09 @ 07:57:31
URL: http://mallafors.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0