New York i bilder....

Så var vi hemma från Rio. Det var den bästa jobb-resan vi någonsin varit på, med vita stränder, vackra vyer, trevligt folk som vi höll ihop med, vackert väder och det bästa av allt: den underbart fantastiska karnivalen!!!! Åh, jag ville inte fara därifrån, skulle kunna ha stannat i evighet.

Men nu är vil tillbaka i regnet och rusket i London. Det är den kallaste vintern någonsin och det är grått, vidrigt och trist. Men jag packar och fixar allt steg för steg för vår flytt till Stockholm. Nu är det snart bara TVÅ veckor kvar! På kvällstid roar vi oss med att träffa våra vänner. Igår var vi på middag hos Luke och Ness och lilla bäbisen Max, och ikväll ska vi ut i Soho med Dan, Anette, Lenny och Scott! :)

Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder, idag från New York och imorgon från Rio. So here we go;


Kommentarer
Monica

Kul att se en blivande TIK stjärna i NY. Kul att NI hade -7 när VI hade + 25. HAHAHA. Jag har beställt ett PYTTELITET band till gatufesten så att ni kommer hem till TIMRÅ oj mena sundsvall då. De ska spela FINAL COUNT DOWN (stavas det så) ENDAST FÖR DEJ. Tror att DU vet vilka jag menar. Du o jag har ju sett dem förut. Tror att de heter europa stockholm TIMRÅ eller nåt sånt. Längtar till NI kommer hem o till RESAN. Hoppas allt går bra trots all snö.

MÅNGA KRAMIZAR TILL ER BÅDA

2010-02-18 @ 21:01:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0