Panik-mardrömmar! :=0

Klev upp lika tidigt som Mark idag.... varför vet jag inte? Skulle träna, börja packa osv osv, men vad gör jag? Jo, sitter i soffan med en kopp te och har migrän! :( Blä! Ska till Viktväktarna idag med Ness, men åt så mycket iförrgår när vi var ute med Blake och var på middag hos Jana och Dana igår.... så nu undrar jag om/hur mycket vågen gått uuuuuuuuuuuuupp?!! Blä!

Har haft en massa mardrömmar på senaste om flygplan som krashat runt omkring mig och en massa döda männsikor och blod överallt. Terrorist attacker och olyckor. Varje gång ser jag flygplan som kommer och störtar in i byggnader runt omkring mig och jag får panik. Sedan vaknar jag och bara skakar och måste väcka Mark så han kan krama om mig. Inte roligt! Undra vad de betyder? Mark som aldrig drömmer drömde också om en terrorist attack inatt! Konstigt!
Nu ska jag kravla mig ur soffan och göra någon nytta, om jag inte somnar först!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0