2 dagar kvar....

Raknar dagarna och timmarna! Bara ett par dagar kvar och vi far till Stockholm!! :) Fick precis veta att mamma och Lars-Evert fick ledigt ocksa och vi kan ses! Vi ska aven traffa nya hyresvarden pa torsdag!!

Fortfarande kallt i The Bahamas. Idag har jag mest bara slappat och sett pa film. Min favorit 'He is just not that into you' och en annan 'chick-flick'. Sedan gick jag pa prommis ut i den lilla staden Nassau och sedan tog jag mig en drink med de andra...men nar de skulle ut och ata gick jag hit...jag orkar inte ga ut.

Hoppas pa lite sol imorgon innan jag far hem...eller till Stockholm menar jag! :)



Kommentarer
Elisabeth

Du ska inte klaga på att det är kallt på Bahamas. Tänk på oss här hemma istället med endast 20 grader kallt.

Kram Elisabeth

2010-01-05 @ 14:49:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0