Aj aj aj!

Aouchhhh!!! Hela kroppen värker. När jag blev väckt i våra bunkrar på planet var jag yr och trött och skulle ta mig ner för trappan, jag var ensam kvar där inne. Och jag som aldrig lyssnar på vad de säger på jobbet (ang att man måste hålla i safety-handtagen när man klättrar ner) tog ett steg, och innan jag hann tänka halkade jag på översta trappsteget och plötsligt föll jag ner för den branta trappan och den stora väskan jag höll i kom efter och ramlade i huvet på mig med en smäll!

Jag kan inte förklara vad som hände sedan. Jag blev så yr, hela kroppen värkte och jag fick sätta mig ner och det blixtrade framför ögonen och sedan blev det svart. Det rann kall svett ner för pannan och efter ett tag klarade jag att kravla mig upp för trappan och fick tag i telefonen och ringde mina kollegor. Tyvärr svarade en kille som är riktigt självisk och inte bryr sig och bara sa 'ok' och lämnade mig där inne, han kom inte ens och kollade om jag var ok. Allt jag ville var att någon skulle komma in och ge mig vatten eller hjälpa mig. Jag bara låg där ett tag och kallsvettades men tillslut tog jag mig ut och fick fortsätta servera passagerarna.
Mark kom och mötte mig på stationen eftersom jag kände mig yr och benet värkte och nu, efter några timmars sömn gör det ont överallt. Men puh....vilken tur att jag inte slog bakhuvudet och att det inte var värre! Nu ska jag ALLTID hålla i handtagen vid trappan när jag klättrar ner!!!!!!! Jag som tyckte att de var så löjliga på jobbet när de tjatade om det!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0