Hejdå julen och granen!

Gillar ni min nya look här i bloggen? Har gjort den alldeles själv och känner mig ganska så stolt! :)
Sitter nu och har ont i heeeeeeela kroppen. Vet inte om det är för att jag sover så hårt och så länge på dagarna eller om det är för att jag gjorde min fitness-DVD igår och tog ett extra jobbigt program...? Känns som jag blivit överkörd av en ångvält!
Igår kom Blake hit och på middag och vi satt uppe till sent och surrade. Innan han skulle hem sa jag åt honom och Mark att de måste ta ut julgranen. Typiskt killar, de öppnade fönstret i vardagsrummet och slängde ner granen för tre våningar på parkeringen!! Sedan gick de ut och hämtade den och jag tittade förundrat i fönstret vad de höll på med.... De gick som tjuvar på gatan nedanför och bar på granen, de var täckta i stora jackor och mössor. Så stannade de helt plötsligt när det kom en bil farandes och började gå åt olika håll och lämade granen mitt på gatan! Sedan gick de tillbaka, tog granen och ställde den på en trappa utanför någons ytterdörr!!!! Ha ha, så när de stackarna öppnar dörren idag står det en gran där på trappan! Jag skrattade så jag höll på att kissa på mig! De såg ut som tjuvar man ser filmade efter ett rån på TV.
Sedan städade jag bort julpyntet...vi hade en bock och EN tomte, ha ha. Det var lätt!
Idag ska jag städa lite sedan ut på stan och svira. Ska på någons leavingdrinks med Marks jobb.
Och imorgon....pust.....Accra i Afrika! :( Blääääääää, hatar att jobba helger!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0