Härligt med lite regn....

Åh vad härligt när det blir lite molnigt och regnar ibland! :) Kanske man inte ska säga så men så är det när det varit stekhett så länge och man inte ens kan vila en sekund utan att känna sig skyldig att man inte sitter på nån strand och gassar och äter glass eller sitter ute och grillar på någon klippa någonstans.
.
Hade en underbart lugn helg. For till Hammarby sjöstad och promenerade igår, sedan till Skärholmens shopping center och åt lunch och köpte mig ett fotbad. Fick även en massa gjort idag, stor-handlade på Willys (som är lite halväckligt men vad gör man inte för att spara några kronor?!) och fixat lite hemma och ätit goda tacos. Och så har vi fått besök av favorit-familjen Nordström som var på väg hem mot Sundsvall. Och Mark har varit snäll och bränt alla mina foton ända från år 2006 på CD-skivor så nu har min dator en massa ledigt utrymme för första gången och funkar förhoppningsvis som den ska! Bromsklossarna är utbytta på bilen också! Häääääääärligt!
.
I veckan ska jag börja fixa sånt som legat och väntat, ni vet såna där tråkiga fack-avgifter, lånelöften och försäkringar. Nu ska det bli ordning minsann! :)
.
Nu ska jag, min australienare och min sprattlande lilla fisk till bebis gå och lägga oss. ♥
.
Här är några fina bilder av dagens fin-främmande!
.


Kommentarer
Anonym

Glass är aldrig fel. :P

2010-07-27 @ 12:56:33
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0