Sommarbilder och bulan!

Oj vad tiden går! Har haft min underbara lilla favoritfamilj här hos oss i nästan en vecka, de for i går och jag grät! Vi var på Grönan, vi badade, träffade pappa och Monica som tältade i Bredäng, var på Junibacken med barnen och på kvällarna myste vi hemma med att laga pizza och ha chokladfabrik i köket och med att sitta ute i solen och äta vid lekparken. Underbart!
.
Sitter nu uppe sent ensam medan Mark ligger och sover. Nu är jag i 17:e vekcan och idag när låg jag och solade på några klippor med min kompis Anna kände jag den där lilla fjärils-känslan i magen! Kanske var det en liten fot som sparkade till? Kittlas gör den i alla fall, den lilla busen! Känner mig ganska pigg och förutom att jag blir svimfärdig lite titt som tätt i värmen och magen ibland känns som den ska spricka när den växer och knakar, men det känns underbart trots allt. Mark kommer att bli världens bästa pappa också insåg jag nu när pojkarna var här. Han lekte och pratade med dem (på svenska, ja!!!!) och han fick sig en liten kille som plötsligt älskade honom - lilla Alex! Det var så gulligt när Mark kom hem från jobbet eller hade varit ute ur rummet ett tag och så fort han kom tillbaka sa Alex: 'Heeeeeeeej Mark!' och så fick han en stor kram! Jag tror Mark smälte som aldrig förr.
.
Nu har jag diskat i EN timme och sitter och ser på Sex and the City och vilar. Försöker fixa datorn och har äntligen lagt upp några bilder. Here we go!
.
Me and the growing belly bump! 12 veckor....
.
.
14 veckor....
.
.
17 veckor....
.
.
Så lite härliga sommarbilder som får tala för sig själva....
.


Kommentarer
Kussen Jenny

Men va underbart Cilla!! Jag är bara SÅ glad för er skull! Vilken gullig mage du har :D

Stor kram!

2010-07-23 @ 15:17:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0