Måndagkväll

Gjorde middag i form av bakad potatis med hemgjord skagenröra.....MUMS!!
.
.
Mark fick en extra 'australiensisk' med bacon och ost efter tjat att han inte gillar räkor (fast sedan gick räkorna ner i alla fall!)
.
.
Så blev det fotbad vid TV:n
.
.
Och Cilla satt fastklistrad (och suktande längtade tillbaka) till programmet 'strandpatrullerna' från mitt f.d hem Guldkusten i Australien!
.
.
Mark var trist och satt vid datorn hela kvällen
.
.
Och jag köpte min första gravid-tidning med tips på barnvagnar och bilstolar (va, ska man måsta köpa sådant också?!) och hur man ska äta, sedan proppade jag i mig lite mer glass och godis....
.
.
Avslutade det hela med sällskapet av tjejerna i Sex and the City. Min bebis älskar det redan, den kan ju höra nu! :)
.
Sex-And-The-City-tv-p99.jpg


Kommentarer
Mattis

åh den där lilla fylla i boken som man får med amelia är super, så kul att kolla tillbaka i den och minnas. Du kan få kolla i min när du kommer hem om du vill :)

2010-07-27 @ 22:42:35
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0