Min bubblande lilla bebis!

Nu har jag skjutsat min kara far och hans tjej Monica till Viking Line, de ska fara till Riga. Vi hade en mysig grillfest pa baksidan, ute i hettan igar. Efter jag skjutsat dem idag tog jag och Mark bilen till Vinterviken och badade i Malaren - helt underbart svalkande efter ett par nast intill olidliga dagar. Inte bra med 32 grader och sol mitt i graviditeten..... Men ska inte klaga, som alla sager.
.
Nar jag skulle sova inatt kande jag plotsligt att det bubblade till i magen! ! ! ! Jag ville bara knuffa pa Mark, men han skulle upp och jobba om fyra timmar och jag lag istallet kvar och bara kande mig hellycklig medan Mark snusade bredvid och pappa snarkade ute i vardagsrummet! :) Jag kan kanna min bebis i magen, helt otroligt! Det bubblar och ror sig men det tar nog ett tag till innan man kan se det! Just nu sitter jag i soffan och njuter av det. Det kanske blir en livlig liten bebis som den redan sprattlar runt inne i magen!
.
Det underbara ar att Mark ar beskyddande och bryr sig om mig och ser efter mig hela tiden. Han maste vara den allra basta man man kan ha! ♥
.
Jag ska bli mamma! Va?! Jag? Och jag saknar inte mina partydagar och resor en enda sekund, inte just nu i alla fall....


Kommentarer
Mattis

Åh vad underbart pillot! Jag ryser!!!!!!!

Det är bland det bästa som finns, att känna sin lilla bäbis sparka i magen!

2010-07-14 @ 20:38:44
URL: http://annamatildas.blogg.se/
Maria

Å, vad lycklig du låter och det ska du vara! Härligt att du får vara ledig och ta vara på varje dag med din lilla bebis där inne i magen!

Kram

2010-07-15 @ 22:09:11
Solmaz

Spännande! Lägg ut bilder! Kraaaam

2010-07-16 @ 11:22:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0