Vecka 18

Så har blivande mamma Cilla gått in i vecka 18 och huden töjs ut så det känns som skinnet vid naveln inte ska räcka till ibland! Och så kan jag inte lägga på mage för då rör sig bebisen som om den blir riktigt sur och inklämd (jag som ääääälskar att ligga på mage!!) och jag känner mig så rastlös och obekväm! Ahhhh, en sån konstig frustrerande känsla, känner mig för tjock och som jag inte kan sitta still! Känns som jag har världens dubbelhaka idag! Men ska inte klaga....bara bebisen mår bra! Men det bara kliar i hela kroppen!
.
Tog oss en härlig kvällstur med grillad kyckling, baguette och mimosa sallad till picnic och for till Långholmen. Där njöt vi av solen och värmen på vår kära picnic-filt en stund med en kall öl (alkoholfri för min del).
.
Nu blir det Sex and the city igen, en tradition klockan 23.00 varje vardagskväll! :)
.
.
Här är bebis-magen vecka 18:
.
.
Kvällsmys på vackra Långholmen!
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0