Älskar min älskling och hatar min migrän

Har legat i mitt nattlinne hela dagen, ibland i sängen och ibland i soffan, med ett isblock på huvet, har bara orkat öppna dörren till balkongen en gång och kokat lite pasta och slängt i lite tonfisk i den. Kan inte röra mig, kan inte diska eller städa och Blake kommer imorgon bitti!! Hjälp! Det ser ut som om det bor en sån där äcklig gammal tant här som inte diskat eller städat i köket på 20 år! Det stinker och sopkorken är så full att det öser ur skräp och matrester ur den och det är så mycket intorkad mat att jag inte vet hur jag ska kunna diska bort det? Dessutom måste jag kravla över en halv meter med papper och saker på golvet innan jag ens tar mig ur soffan!
.
Det gör så ont, så ont. Jag vet inte hur jag ska stå ut och var jag ska ta vägen? 2 dygn nu...ett kvar. Håller alltid i sig i tre dygn. Suck.
.
p.s, tack mattis och Crixan för era fina kommentarer!! Det värmer!!
.
Här kommer lite blandade bilder jag hittade förut i min bildmapp! Första bilden på min vackra, galna man, bara för att jag saknar honom så nu när han är ute i vishan och jobbar.
.
Den här stunden fick mig att asgarva! 'Honey, I'm just looking after my hair', sa han i hotelbadrummet i Cairo. När jag tittade in stod han i duschmössan och hade mitt löshår på sig under!! Ha ha haaaaaaaaa!
.
.
Här är vi i Bangkok, blev lite galna efter ping-pong showen och ville hitta på lite egna tricks! ;)
.
.
Jag och söta koalan i Australien
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0