Glada nyheter!!

Busy, busy, busy!!
Marks kusin Blake var hos oss hela helgen - i fem dagar! Hade inte tid att fixa nanting med nya lyan etc etc. Inte ens tid at ringa folk! Visst vi hade kul, for till Skansen, Vaxholm, gick runt hela Stockholm etc etc, men kan ju tala om att jag var ganska lattad nar han for hem!! Att vara med en 22-aring ensam (mark jobbade typ hela tiden) e inte alltid det enklaste.... Jag var sa himla seg och slut i sondags att jag somnade i soffan medan fotbollen var pa TV, mark och blake satt och surrade! Inte likt mig!
.
Nu ska jag rusa till banken, posten och sedan in till stan och traffa mina underbara mostrar Evis och Malin, blir ett par dagar av shopping och bio; SEX AND THE CITY 2, whehooooooo!!!
.
Sedan blir det att packa min dammiga resvaska och dra ivag med flyget till London och jobbet. Snacka om att det nu kanns som en helt annan del av mitt liv, har inte jobbat sedan fore strejken! Hur ser det ens ut i London? Hur serverar man passagerare? Hur oppnar man en flygplans-dorr? Tja, blir till att liska ut det igen!
.
Ser fram emot den dagen jag kan sova precis hur lange jag vill, kanske i 15 timmar utan att ens masta kliva upp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hur som helst.....
.
♥ GRATTIS TILL MIN BELOVED SISTER OCH HENNES MAN TOBBE som nu har varit ute och handlat lite..... i form av ett HELT HUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag e sa lycklig for er skull!! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0