Hemma på semester utan vila ;)

Ok...snabbt, snabbt medan jag har en minut för mig själv ska jag skriva.... fast egentligen skulle jag ju kolla mina bankkonton och blocket efter bilar.

Sitter hos mamma i Sundsvall och hjälper henne vara barnvakt i ett par dagar till mina syster-söner Sebbe och Alex. De är det bästa som finns i livet, sötare än små smultron men vilken ENERGI!!!!!!!!!!!! Ahhhh. Somnade i typ 20 sekunder i en stol medan Sebbe lagade 'mat' till mig i lekstugan, så trött var jag! Vi har badat i två dagar (inte jag, det är så himla kallt!!!!) och lekt hela tiden och en gravid kvinna på 36 år är kanske inte den mest energifyllda människan  man kan leka med, men jag försöker. Ryggen värker och mamma säger att jag inbillar mig! Hm.....?

Nu ska jag skynda mig innan de kommer hem från gammel Gurli och vi ska leka lite mer.

Igår hade vi tjejmiddag hos Katja, det var Katja (såklart), Jessica, Elisabeth, jag och Maria, precis som på den gamla goda tiden, vi pratade från klockan 17.30 till 1 på natten, ha ha!! Idag sågs vi också på Dyket tre av oss! Tänk om man bodde här hemma, kanske vore nåt?

Midsommaren tältandes i pappas stuga var supermysig och ikväll ska jag till mormor. Full rulle, så lite sommarbilder får komma efter allt lugnat sig! :)


Kommentarer
Mattis

Men sluta klaga nu din slöpropp :)

Tänk när din lilla prupp kommer ut då får man minsann inte vila så det är bara att vänja sig :] hihi.

2010-06-29 @ 22:20:13
URL: http://annamatildas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0