Stockholm i mitt hjärta.... (mammas favvo låt)

Så fort, så fort rusar tiden förbi! Hur jag ens hinner sova nu för tiden kan man ju undra?!
.
Hade en toppen-helg med Mark, mamma och Lars-Evert som bestämde sig för att komma ner och trängas bland alla turister och se skymten av brudparet Victoria och Daniel! Vilken dag, jag var mäkta imponerad, och jag brukar inte ens bry mig om sånt! De verkar vara så kära och lyckliga och hela bröllopet var fantastiskt!
.
I Söndags tog vi båten ut till Birka, en gammal vikingaö! Jättehärligt hade vi det.
.
Idag blev det en låååååååång lunch och fika med min gamla, kära kompis Farnaz som jag alltid umgicks med i Australien. Vi hade inte setts på ja, kanske 6 år och hade minst sagt mycket att prata om. Vi avslutade dagen med en riktig shoppingtur- hamnade typ på stadens alla H&M, hi hi. Vilken rea!!
.
Lyckligt uppiggad tog jag mig hem och åt middag med min kära och bakade chokladbollar i brist på godis här hemma. Mmmm....
.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0